Milyen szempontok alapján válasszunk SEO ügynökséget

Egy ROI központú SEO kampány jó lehetőség arra, hogy a weboldal jó helyezést érjen el, amikor a potenciális ügyfelek a termékeket vagy szolgáltatásokat keresik. A jó helyekért azonban kiélezett a verseny. Ha nincs mögötte egy szakértő tanácsadó csapat nehéz lehet elérni, hogy a vállalkozás oldala a keresési eredmények elejére kerüljön.

Milyen kézzelfogható eredményeket nyújt egy jó SEO ügynökség?

A SEO célja az, hogy fenntartható keresőmotor jelenlétet építsen ki a vállalkozás számára – ezáltal növelve a cég ügyfélkörét és a termékeladások számát. Olyan személyre szabott stratégiát alakítanak ki és valósítanak meg, amely leginkább megfelel az ügyfél céljainak: teljes mértékben a leadek generálására, és a hosszú távú növekedésre összpontosít.

Hogyan, milyen szempontok alapján válasszunk SEO szolgáltatót?

Tapasztalat

A SEO közép és hosszú távon eredményes, ezért egyben egy hosszú távú elköteleződést is jelent. Érdemes olyan céget választani, akinek legalább 10 éves SEO tapasztalata van, különösen, ha azt a különféle iparágakban szerzete, és portfóliójában kis- és nagyméretű ügyfélkör is szerepel.

Etika

Sok SEO cég meggyőződése, hogy a hosszú távú sikerük „a legjobb gyakorlatok” (Best practises) betartásának köszönhető. Kampányaik az etikus keresőmarketing technikákra (white-hat techniques) épülnek.

Fókusz

A cég küldetése az, hogy az interneten keresztül minél több ügyfelet szerezzenek a megbízó számára: minőségi és mennyiségi megközelítéssel, amely azt jelenti, hogy minőségi leadeket szereznek az organikus keresésen keresztül.

Melyek a leggyakrabban feltett kérdések a kiválasztáskor?

Mikor kiválasztunk egy SEO ügynökséget, a szerződés megkötése előtt számos kérdés merül fel. Érdemes felvenni a kapcsolatot a potenciális szolgáltatókkal, és a személyes találkozó eredménye alapján ajánlott a döntést meghozni. A leggyakoribb kérdések a következők:

  • Mennyi ideig tart a SEO eredmények javítása?
  • Miben különbözik más SEO cégtől?
  • Szakértőnek számít-e SEO-ban, mekkora SEO tapasztalattal, területtel rendelkezik?
  • Miért válassza a mi cégünket?
  • Mennyi ideig tart a SEO eredmények javítása?

A SEO egy hosszútávú stratégia, ami azt jelenti, hogy több hónap, vagy akár évekbe is telhet, mire az eredmények teljes mértékben beérnek. Az eredmények gyorsasága nagymértékben függ számos tényezőtől: egyrészt az iparág versenyképességétől, a versenytársak SEO-ba való befektetésétől, a céloktól, amelyekre a stratégia irányul, de befolyásolja a weboldal életkora, és előtörténete is.

Mit várhatunk egy SEO cégtől?

A stratégia egy jól kidolgozott módszertanon alapul, amelyet az egy évtizedes gyakorlat csiszol ki. Jó, ha a kampányok megvalósításához az iparágban vezető eszközöket használ, valamint az eszköztárba tartozik az automatizálás és a kézi feladatok elvégzésre mesterséges intelligencia technológia alkalmazása.

A médiafogyasztási szokások nagymértékben változtak, az emberek figyelmét ma már a digitális csatornák uralják. Olyan céget válasszunk, amelynek az a küldetése és célja, hogy segítsen felmérni és maximalizálni a cégben rejlő online potenciált. Olyan kiváló minőségű eredményeket biztosít, amelyek bevált technikákon és az etikus keresőmarketing gyakorlatán alapulnak a trendek folyamatos változásainak figyelembe vétele mellett.